duminică, 13 martie 2011

Mademoiselle...

   Cand spun Chanel ma gandesc la eleganta, stil si clasa, imi place tot ce tine de acest brand de la haine, parfumuri, genti si pana la cosmetice asa ca atunci cand am auzit ca va fi lansata o noua geanta, "Mademoiselle" am fost entuziasmata mai ales ca au ales-o pe Blake Lively ca ambasadoare si ma asteptam sa iasa o campanie geniala, insa....am fost dezamagita. Geanta nu pot sa spun ca ma atrage in mod special daca as vedea-o in magazin as trece pe langa ea si apoi dupa ce as fi vazut ca e Chanel poate m-as fi intors.







Pozele sunt mult prea inchise iar produsul nu iese in evidenta, mai mult se pune accent pe Blake Lively cand accentul ar trebui sa se puna pe produs. Daca nu as stii ca e o reclama pentru geanta as crede ca e doar un alt editorial cu Blake Lively, dar asta este parerea mea, poate sunt eu prea pretentioasa.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu