sâmbătă, 30 aprilie 2011

Lovestruck...

The new fragrance from Vera Wang, can't wait to try it on i really liked the last one...right up my alley.
Leighton Meester looks absolutely divine...i would sell my soul for that dress...yes i admit it if you want to temp me Satan here's the way just give me the dress and i'll happily see you in hell.

                                                                  Fashiongonerogue

Noul parfum Vera Wang. Sunt foarte curioasa deoarece primul parfum Princess se numara printre preferatele mele dar se pare ca ma am de asteptat pana cand acesta se va lansa in Romania ( bine ca macar stau jos). Am mai multe parfumuri preferate si-mi place sa le schimb din cand in cand, zilnic, saptamanal...depinde de dispozitia in care sunt, ce port si cum vreau sa ma simt..astfel am prin rotatie: Nina by Nina Ricci, Ricci Ricci by Nina Ricci, Princess by Vera Wang si Gucci Guilty.

Post pentru concursul: Castiga unul dintre cele 2 parfumuri oferite de Bio-Cosmetics.ro! de pe Diary of a Beauty Addict.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu